Im Home

Äntligen hemma, herregud vilken dag alltså inte att det har varit mycket utan att jag har varit så fruktansvärt trött , normalt fall brukar man piggna till efter en stund men inte idag inte får väl hoppas att det är annorlunda resten utav dagarna eftersom jag nu helt plötsligt jobbar hela veckan GÖTTT :)

När älsk kommer hem blir det en runda till netonet IGEN , han har ju inte kollat klart på sina hemmabiosystem eller ja vårt heter det faktiskt men eftersom han kan lite mer så låter jag han sköta det helt enkelt ;)

Något vi verkligen hade behövt är att storhandla har knappt någon mat kvar tycker jag bara en massa sallad från i helgen men det är gott det med men idag är 3 dagen jag lever på det, kanske är bra btw går man kanske ner lite i vikt också men snart så sätter vi igång med träningen ska även införskaffa mig ett par skor hade jag tänkt men mer om det i nästa inlägg ;) Kanske förbränner bort mitt fläsk haha ;p

Ska fixa lite mat nu så hörs sen så ska ni få veta mer :)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Vad fin header :D

2011-02-21 @ 15:54:31
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: Gabriella♥

Fin header du har!! :)



Är allt bra med dig? :D

2011-02-21 @ 16:20:30
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0