Jay och Minnah på Familia

Äntligen kom jag fram till mamma, har tömt mina lådor här hemma och sorterat en massa så det blir mindre skit sen när vi väl ska flytta plus att mamma bad mig för hon vill ha 'mitt' rum :p haha. Ajja lika bra att det görs iallafall ;) Har även lagt in ännu fler bilder på datan här genom deras scanner, en väldigt bra uppfinning måste jag säga ;) Ska dock hem till mormor en dag och hitta ännu fler bilder , skoj är det !

Ska alldeles strax köra hem igen, tänkte först jag skulle inom Maxi i Hyllinge men tror jag skiter i det eftersom jag såg i HD att Minnah och Jay från IDOL skulle komma till Familia nu klockan 16 så där lär antagligen vara 1 miljon människor och faktiskt jag skulle kunnat varit en utav dem hahha ;p Var ju där ute sist när Marie picasso vann, där var as mycket folk fast klockan var typ 2 på dagen eller något sånt där men man hörde inte så mkt och såg inte så mycket eftersom där alltid ska stå någon som är längre än mig framför eller med barnen på axlarna så jag tror jag klarar mig ganska så fint ;)

Hörs när jag är hemma igen då jag även ska visa er några av bilderna ;)

Här har ni en än så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0