Jobbijobb

Då har man landat på jobb eller ja för ett antal timmar sedan men det är nu det är lugnt, sitter framför tvn , lite vid datan och svarar på ringningar så kan med andra ord säga att denna natten är lugnt och gud vad timmarna bara flyger iväg men kan bero på att jag jobbar med skit bra personer idag, pratglada och inte bara intresserade av sina egna liv för sådana finns det ju också!!

Ska gå ut och vara social med dem andra nu i någon timme sen börjar morgon arbetet så smått och det bästa av allt det är Fredag ÄNTLIGEN :):)

Ikväll ska vi beställa mat från Hacket här i Helsingborg, gotta ner oss i soffan med en bra film, chips och dippa och lite annat gott och bara ha Fredags mys längtar redan :)

Hoppas ni sover gott där hemma och det ska jag också göra så småningom !!

P.S faaaan vad jag vill ha sommar eller iallafall vår så det börjar bli ljusare och varmare , underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0