LCHF mat

Kvällen igår slutade inte som tänkt, skulle ju hem till Dansk och festa lite och sen ut var ju tanken iaf, men blev inte så.Klockan gick och vi var bara hemma, kolla en film på 5 an och sen somna jag.
Vakna idag och gjorde mig klar och käka min ägg macka och åkte hem till Mamma, ingen var hemma som vanligt men efter ett tag dök dem upp allihopa, mamma, jonny och mormor. Kolla lite gamla foto, käka lite lunch och bara umgicks och min katt hade nog saknat mig hon följde efter var jag än gick, sött :)

På vägen hem åkte jag in om Sarah och Martin och lämna lite saker till dem , kela lite med Rocky och sen blev det en runda till Apoteket och massa sånt tråkigt :p

Har lagat en skit god middag enligt det här LCHF , mat som är bra om man ska gå ner i vikt alltså. Kyckling med bacon, purjolök, champinjoner, grädde och ost och bara sallad till det blev verkligen kanon bra så lär säkert laga det fler gånger, för er som undrar så ska vi lägga om våra mat vanor och se om det händer något så nu ska vi försöka att äta enligt det här LCHF så får vi se om det händer någonting, kan dock bli lite svårt när jag jobbar kväll och sådär men någon gång får man väl fuska haha ;p Det kommer nog blir jätte bra :)

Åkte till bogarts och handla lite godis och en cola så nu ska vi snart bara mysa till Wallander filmen på 4:an :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0