Lite förslag

Åkte hem till Sarah för att hämta mina saker som jag glömde där igår, emily var även där . dem höll på att maskera och spackla och lite sånt där så jag satte mig på golvet och tittade på haha :p spackla iallafall tre hål sen kom hennes pappa med semlor så blev fika och en massa snack :) sarah körde ibäg o kom tillbaka o vi hade inte lyft ett finger typ, snällt av oss :p Så dagen sluta med att jag blev kvar där och nu sitter jag bara o väntar på andre så vi kan äta någongting till middag, har faktiskt slut på ideer så om någon har något förslag så kom gärna med det , känns som vi bara äter samma hela tiden dö trist.

Ska även till Ängelholm och kolla på någonting som Andre hade hittat, får väl hoppas det är vad han letar efter :)

Så ser denna kväll ut iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0