Lyxhus

Så då har man fått lite mat i magen också, häärligt =) Den där LCHF va inte så lätt att hålla haha, svårt att inte äta en massa kolhydrater men lagar iallafall det nyttigt med en massa sallad till så lite duktig är jag iallafall, den dagen jag börjar träna vilket är snart då ska jag också lägga om mina matvanor så det är någon mening med det hela men tills dess då ska jag äta nästan vad jag vill !!

Sitter även här och funderar på hur skönt det hade varit att köpa sig ett hus, man kan göra vad man vill när man vill, har trädgård , garage och man kan sköta sig själv , vill jag springa naken runt huset klockan 3 på natten kan jag göra det för förhoppningsvis så sover de flesta , skulle jag gjort det här hade det säkert blitt lite liv hahha ;P

Hus får komma senare helt enkelt men tills dess kan jag drömma lite till hihi !!

Ett sånt här hus hade ju inte varit helt fel men då ska man nog också vara typ miljadär , som sagt drömma kan man :)

På tal om det nästa vecka så har andré semester hela veckan, då ska vi ner till banken och snacka lite med dem, till akelius och kolla lägenhet och en massa annat skoj. på måndag är det ju även alla hjärtans dag och jag vet exakt vad jag ska hitta på för något kul hihi ♥

Kommer bli en super bra vecka känner jag på mig, måste även ner i stan och handla andrés present eftersom han fyller 25 nästa Torsdag ;) Lite tråkigt nu när man jobbar natt att man inte hinner med sånt eftersom man sover typ hela dagen, men nu är det bara två nätter kvar och sen ledig förhoppningsvis .

Ska bara ligga och slöa i soffan nu tills det är dags att bege sig till sjukahuset för jobb ;)

Ha en bra kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0