Ni kan säkert inte tro detta..

Precis när jag skrev klart förra inlägget så stängde jag av datan och reste på mig , tittar ut genom fönstret och det snöar, inte lite heller utan en hel del så det blev vitt på marken det var denna sköna dagen. ajja det slutade iallafall men känns som det säkertligen lär komma mer.
Skit samma, åkte iväg till Väla och prova dem dära skorna, för det första dem är ju inte speciellt snygga i verkligheten men lyckades hitta ett par som såg ut som en normal sko typ, satt bra och allt men jag vet inte, får tänka på det ett tag.
blev en runda till netonet och elgiganten också och ni kan ju gissa vem som ville dit ;)

Precis fått i mig litta mat och duschen står på tur, jobb i morgon igen och jag hoppas att jag inte är så dödstrött då som jag var idag och igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0