Ny frisyr

Funderar starkt på att gå till frisören inom snarast, är lite sugen på lite ny färg faktiskt kanske lite slingor i håret, bruna eller blonda i flera nyanser jag vet inte riktigt kan inte riktigt bestämma mig om vad jag ska göra faktiskt. kanske ska ta och gå ner till frisören någon dag och höra med henne hon bruakr nämligen vara rätt bra på att komma med ideér.
Men vad tycker ni ska jag ha mitt blonda med bruna slinogr i `? brukar då även se lite tjockare ut och kan vara kul med något nytt.
eller
ska jag ha mitt blonda men i flera olika nyanser ?

Ahh det är verkligen skit svårt när man inte vet till hundra men något jag vet är iallafall att jag med all säkerhet kommer göra en ny hårförlänging till sommaren och till sommaren är det fint att vara blond också därför jag tvekar lite tror jag.
Jag får helt enkelt se men tips är alltid bra ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

blont med bruna slingor. =)

2011-02-25 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0