Nya kläder är alltid roligt :)

Nu är vi hemma igen efter en enorm runda haha. Trodde vi visste vägen som vanligt och körde men sen hamna vi fel så fick köra tillbaka en bra bit och sen kom vi äntligen rätt det bästa av allt var när vi körde hem så insåg vi ju att hade vi bara svänt till höger istället för vänster från början så hade vi kommit rätt så typiskt men men fram kom vi iallafall.
Hittade ett par disel jeans faktiskt som satt som en smäck och ett linne till sommaren :) Träffade även på lite folk från jobb vilket jag aldrig trodde jag skulle göra där så det var kul :) Åkte inom center syd på vägen hem och köpte mig en ny plånbok i svart skin , snyggt och enkelt så jag är verkligen hel nöjd med mina köp idag :)

Maten är på gång och jag är super hungrig så det ska bli riktigt gott :) Blir en lugn kväll även idag tror jag kan vara skönt eftersom vi ska upp i tid i morgon ;) Händer en massa just nu och en massa beslut som ska fattas, ingen vet mer än vi och så får det vara ett tag till , tror det blir bäst ;)

Tänkte jag skulle ta och skicka iväg ett sms till min lilla mini elj för nu var det alldeles för längesen jag prata med henne eller såg henne så det är på tiden nu faktiskt att vi tar tag i det här efterosm jag saknar henne sjukt mycket :)
Tur iallafall att man vet vilka som står en nära även om man inte pratar varje dag, det kan gå en hel månad till och med längre innan man pratar och ändå så vet man att man bara kan lyfta luren när som helst och snacka i evigheter om precis allt och inget och det är en skön känsla att man kan göra så finns inte många personer man kan göra det med ska jag säga er , tyvärr känns det som vissa mest skiter i vilket om vänskapen finns kvar eller inte. Till sådana människor så kan jag bara säga som så här tack för den då vet man var du har stått hela tiden , skita i dem och gå vidare i livet för sådana människor är inte ens riktigta vänner sådeså !! ;)

Ville bara få detta sagt så nu är det bra med de haha ;) ska fixa lite här nu så hörs senare igen BYE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0