Perfekt kväll!

denna kvällen närmar sig sitt slut, jag mår skit faktiskt mega ont i halsen och alltmänt trött i hela kroppen ska snart krypa ner i sängen och sova så jag kommr upp i morgonbitti och jag hoppas verkligen det inte har blivit värre då !

Denna kvällen slutade perfekt ska jag säga er, lagade middag vitlöksbiff , stekt potatis och bea sås och till efterätt blev det kladdkaka, grädde och en massa frukt, kiwi, päron, ananas, jordgubbar och physalis så himla gott :) MUMS :)

Tände lite ljus och har bara suttit här och pratat med varandra utan tv och data det behövs ibland :) Fick en jätte fin Miranda nalle också ska visa så fort jag hinner men nu ska jag sova som sagt så godnatt på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0