Proffs torrschampoo

I Lördags så var jag ju ute med mamma och var även på city gross och handla lite, köpte då med mig hem sånt här torr schampo som man ska använda så man slipper tvätta håret så ofta. Jag är en sån person som duschar varje dag ibland till och med två gånger om dagen, jag var inte sån innan då duschade jag varannan dag beroende på vad jag gjorde då självklart men det funkade verkligen jätte bra, min hud mådde bättre och mitt hår mådde bättre men sen hände något o nu duschar jag varje dag annars känner jag mig fett äcklig faktiskt. Men känner att jag måste göra något åt saken och jag och en tjej på jobb har snackat om det här torr schampoot innan och hon sa det var bra så jag köpte det, lika bra och testa liksom och det gjorde jag idag och det fungerade verkligen, visst att håret kändes lite konstigt men vadå ingen behöver klappa mig på huvudet ha ;)

Nej så det här kan jag verkligen tipsa om, har du hår som ser fettigt ut jämt och ständigt så är detta en kanon sak för att undvika att duscha håret så ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0