Reebok easytone

Reebok Easytone aktiver musklerna i vader, ben och rumpa och ger dig extra träning för varje steg du tar! 

 Använd skon som vanligt när du tränar, promenerar eller till vardags på jobbet.  Musklerna i benen och nedre ryggen får jobba aktivt hela tiden. Fler muskelgrupper måste arbeta och därmed blir träningen mer effektiv och förbränningen ökar. Självklart är sulan dämpad för skön komfort och minskad belastning på leder och senor.

 


Det är dem här skorna jag snacka om i förra inlägget, vet inte om dem fungerar har ju hört både positivt och negativt om dem men det är alltid lättast att avgöra själv. Måste nog även prova dem innan jag bestämmer mig för att köpa dem eller ej. Men är det någon utav er där ute som har testat i så fall vad tyckte du?? Var dem bra? dåliga? behöver alla råd jag kan få så tveka inte att lämna en komentar om ni har testat dem här skorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0