Regnar och blåser

André kom hem från jobb och vi åkte ner i stan för att hans telefon äntligen var klar, så hämtade den och åkte hem till hans föräldrar en runda, snacka lite och sånt där och sen var jag mega hungrig, tanken var att vi skulle hem och göra revben men det tar ju typ 1 timme om inte mer så jag palla inte så fick bli en kebabtallrik istället, super gott :) käkade och åkte hem till sarah och martin , satt där ett bra tag och bara snacka om allt möjligt :) sen var det dags för oss att bege oss hem, gick knappt o köra skit mycket vatten på hela vägen, regnar och blåser som fasiken här, mög väder!!
Hoppas på att det blir bättre till i morgon så man kan gå ut utan att bli mega blöt.
Kvällen avsutas iallafall bara med tv och sen ska jag sova, hoppas jag kan sova heeeela denna natten !

Det får vara allt för idag, godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0