Rosa grill och grymt är inte det ? Kolla här ..

Sådär nu är vi hemma igen efter en enorm runda, åkte ut till Ekeby möbelaffär och kollade soffa, hittade en faktiskt som var helt i vår smak men ska kolla lite till innan vi bestämmer oss. Åkte även ut til härliga hem igen och även bauhouse och kollade lite tapeter och lite sånt roligt hittade faktiskt många som såg bra ut men vi har ju inte samma smak om man säger så haha, skulle nog haft en egen lägenhet istället där jag kunde få det precis så jag vill , har så många ideér som jag vet kommer bli skit snyggt men det tycker ju inte den andra hälften, skit tråkigt men ska man bo tillsammans får man väl också mötas på mitten helt enkelt.


Hitta iallafall en skit söt grill inne på bauhouse som jag vill ha haha ;) så nu önskar jag mig en grill och den ser ut såhär :)



Visst är den grym? Vem vill inte ha en sån ? haha ;)

Käkade lite och sånt också och nu har vi precis kommit he, ullared på tv och jag är super trött :( Jobb i morgon och jag längtar faktiskt lite och jag längtar lite till Lördag också efter jobb då jag antagligen ska träffa Sara igen, ta en öl eller något åt det hållet hihi ;) Vi får väl se hur det ser ut då som sagt några dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0