Shopping sugen ?

Nu är vi hemma igen och allting gick bra, skönt! Fixa även med oss lite kina mat hem efetrsom vi inte tänkt på någon mat tills i dag så det satt fint i magen plus att vi handlade varsin gottepåse ;) Gott men såå onyttigt men skit i det man lever bara en gång eller hur ? ;)

Trött som bara den har jag också blibit så blir en tidigt kväll även denna dagen bara en dag kvar och sen är det helg och hur skönt är inte det??
Då ska vi hitta på en massa skoj, är riktigt shopping sugen känner jag får väl se om det sitter i till helgen men det tror jag ;)
Hittade nämligen en soffa idag som vi så gärna vill ha och hade vi haft plats ja då hade vi nog köpt den faktiskt men får vänta ett litet tag till iaf ;)

 

Här är en bild på hur den NÄSTAN såg ut ;) har ingen annan bild så försökte hitta det som var mest likt !

Skulle vilja ha en större garderob också så jag fick plats med allting och även allt nytt men dem brukar säga att handlar du något nytt så kör med 'en in och två ut' men det funkar inte för mig haha. Vill ha så mycket nya jeans, tröjjor , linnen , skor och massa anant smått och gott :) Men känns lite onödigt att handla nu när jag vill handla till sommaren och det är nog liite för tidigt för det just nu!

Ajja nog om det nu ;) Nu ska jag hålla kväll iallafall ta en dusch och gosa ner mig i soffan med min gottispåse :) Ha en fin torsdags kväll mina vänner så hörs vi igen i morgon :)



Kommentarer
Postat av: sara

jag har en sån svart soffa :) tihih, mega mysig :)

2011-02-26 @ 03:04:53
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0