Snart

Godmorgon !

Skulle ju kliva upp ur sängen klockan 9 hade jag bestämt mig för min ikke, låg o drog mig ända till klockan 11 och skönt var det. Ska jobba kväll idag så börjar halv 2 så det innebär att det snart är dags att göra mig klar för att sen köra till jobbet :)

Sen har jag 3 nätter med jobb som väntar på mig och det jobbigaste är att jag boka en tvätt tid i morgon klockan 6 på morgonen så blir att kliva upp då och tvätta o sen krypa ner i sängen igen och sova några timmar :)

Precis fått i mig min dagliga ägga macka, skit gott som vanligt men guud så ont i magen jag får =/ usch usch men det är värt det haha så får väl skylla mig själv ;p

Nej dags att sätta fart vi hörs när vi hörs !!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0