Solsidan

'Du vill inte slänga ett get öga i mitt anus', hahha tror jag dör, det bästa av solsidan denna gången :)

Har även fått vår tvätt tvättad vilket känns skönt och nu sitter vi bara och kollar Wallander på 4an och samtidigt som jag skriver detta inlägg så är det nyheter vilket jag inte är speciellt intresserad av, speciellt inte allt tjat om alla andra land och deras problem som har varat i en evighet, som man har hört 100000 gånger snart, suck ..

brukar annars tycka att det kan vara bra att veta vad som händer här runt omkring, aftonbladet.se eller hd.se funkar kanon bra då man kan läsa precis vad man vill läsa om ;)

Efter denna filmen ska jag nanna kudden så jag kommer upp i morgon i tid ;)

Sov gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0