Storbloggarna

Puh, vilken dag alltså är så trött på att gå i butiker nu så det finns inte haha, åkte ju ut till Höganäs och efter det åkte vi till Ö&B och handla lite städ material som behövdes och lite annat smått, åkte ut till mamma och hämtade alla mina tallrikar samt kela med min lilla katt efter det blev det city gross för att vi skulle handla LITE men det blev det ju inte som vanligt :) haha åkte hem och lämnade det och sen åkte vi och hämtade den här lilla killen som ska vara här ända tills i morgon kväll :):)



Nu har vi precis ätit en väldans god middag, falukorv i ugn med stuvade makaroner, var en evighet sen jag åt det och det var verkligen super gott MUMS :) Så ska bara diskas undan ltite och sen ska vi ut på promenad och sen ska jag ta och städa lite om det inte blir allt för sent då får jag ta det i morn istället :)

Efterätten står och väntar i kylen också, chokladmousse :) jag måste ju verkligen säga att det är jäkligt tur att vi inte äter efterätt varje dag då hade jag ju fan rullat fram så det får nog va slut på det efter denna veckan haha !!

 

Och sen en sak till, det är rätt roligt när man sitter och läser folks bloggar alltså sådana små bloggar som den här, det märks verklig att folk vill kopiera och försöka vara precis som 'storbloggarna' om man ska kalla dem för det, inget fel alls men helt plötsligt är det en massa reklam om en massa produkter, kläder osv som man inte tidigare har fått läsa om, kul att folk utvecklas och skriver om allt möjligt men ibland är det rätt kul att läsa om hur någons dag har varit också, kan jag tycka iaf :)

Nu ska jag klä på mig en massa och gå ut och gå med lilla Rocky ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0