Tresemmé 24 hour body

Har ni testat dessa produkter på tresemmé 24 hour body? Om inte , gör det. Köpte ett två pack med shampo och balsam för att testa och jag blev hel nöjd, denna produkt säger dem ska ge mer volym på håret och jag tycker vekligen att dem håller vad de lovar dessutom är flaskorna stora så dem varar ju en evighet så man slipper springa till affären stup i kvarten för att köpa nya flaskor.
Detta är något jag lär fortsätta med , tror två packetet kostar 89 kr på city gross vilket är super billigt sen är det dock lite dyrare med hårspray och övriga saker men det är värt det ;)
Fick till och med mamma till att köpa det sist vi var och handlade , så testa det ni också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0