Underbar dag

Äntligen hemma , har haft fullt upp ända sedan jag klev upp ur sängen. Åkte ju till mamma som ni redan vet, åkte ut för att handla, fixa även en skiva till Jonny vilket tog sin lilla tid så var inte tillbaka i stan förrän 2 tiden typ. Bytade bara om och mötte upp älsklingen och körde ut mot hans jobb. Började slipa, spackla och även måla en del av en vagn, riktigt kul är det att hålla på med det och kul att jag också har ett intresse för vad han jobbar med och det vet jag att han också tycker ;)

Åkte hem till Sarah och Martin på vägen hem och hälsa på, dega till oss riktigt i deras sköna soffa men sen skulle de ut med vovarna och vi åkte hem. har nyss tagit mig en skönt dusch, har frösit som en gris nu ikväll men dagen har varit underbar annars, sol och fint :)

Ska avsluta denna kvällen med lite tv tittande sen är det verkligen dags för sängen :)

Godnatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0