Underbart väder

Godmorgon, vilket härligt väder det är sol men ändå lite kallt men klär man bara på sig så är det underbart väder, blir lika glad varje gång solen tittar fram nu och man blir dessutom mycket piggare :)
sovit som en gud i natt, var trött som sören och när jag väl vakna av klockan 9 i morse så orkade jag bara inte gå upp, kallt som attans va här och det gjorde inte saken bättre men eftersom jag hade bokat tvätt tid klockan 10 så var det bara att gå upp tio minuter innan haha.
Har precis fått i mig lite frukost, två mackor och proviva får väl se om det hjälper mot magen, våra bästa år rullar på tvn men det är inte så intressant längre, undra varför? haha
Tvättid har jag till 14 och efter det ska jag ut till mamma ett tag och hälsa på min katt eftersom hon är den ända som är hemma den tiden ;)

Blir nog en promenad också mellan tvättningarna känns som jag behöver det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0