Uteställen i Helsingborg

Godmorgon världen :)

Kvällen igår var faktiskt riktigt rolig, satt här hemma några stycken och spela lite spel , drack , snacka och lyssna på musik sen blev det klart taxi ner i stan och fy för sören vad det var kallt ute iih :S blev en runda på stinsen, som jag alltid hängde på förr så känner ju dem som jobbar där så alltid trevligt att träffa dem ;) sen var vi på lila helvetet och sen en runda på mogwai.

Stinsen är alltid trevligt, gillar det stället skarpt men folket som hänger där nu är lite för små egentligen eller så är det jag som börjar bli gammal. Känns som dem man umgicks med förr det är deras små syskon som hänger där nu och dem är liksom fortfarande små i mina ögon men så är det väl alltid kanske ??

Lila helvetet, har inte mycket att säga egentligen. första gången jag var där och även sista kan jag tänka mig, mini litet och bara massa fjortisar på hela stället.

Mogwai var även första gången jag var där ( Märks jag aldrig e ute längre) och jag gilla det skarpt. Satte oss i deras mys hörna, jag André och Hansson och fan vad skönt det var. Ett sådant ställe man kan gå till för att ta någon öl, sitta och ta det lugn och bara lyssna på musik och kolla folk liksom. Musiken där inne var riktigt härlig också och det var en tjej som var DJ så det gjorde det hela liite bättre ;) dock var det lite dålig planering där inne eftersom baren var precis vid ut och ingången och därför blev det mega trångt när man skulle in och ut därifrån, alla trängdes och ingen kom någonstans typ det var nog det ända negativa med det.

Kvällen slutade också där och Hansson gick hem och vi skulle ta bussen hem, frös som en griis så ringde Huset som kom och hämta oss, längesedan jag åkte med han nu ju så var faktiskt ett bra slut på kvällen. Låg och prata en massa när vi kom hem och sen somna vi gott båda två.
Vaknade idag och mår faktistk väldigt bra, drack dock inte så jätte mycket igår vilket resulterade i att vi har mycket dricka kvar här hemma, så käka lite sallad och tårta till frukost, klädde på oss och gick en runda så nu har vi precis kommit hem och ska snart hoppa in i duschen för att sedan vara på kalas hos mormor som fyller år :)

Ikväll ska jag även lägga mig tidigt så jag kommer upp i morgonbitti då det är dags för jobb igen ;) så vi hörs när vi hörs helt enkelt . Ha en bra söndag :)




P.S Hade inte kameran uppe alls igår därför inga nya bilder =(

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fyller hon inte år idag? :O

2011-02-21 @ 14:35:44
URL: http://adorabley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0