Välkommen åter på tv4

Kom precis hem från solariet, riktigt skönt men dock inte bra jag vet men va fan hur snyggt är det att vara blek då??

Kollar just nu på välkommen åter på tv4 ett väldigt väldigt sjukt program haha men riktigt roligt har ni sett det någon gång ? Inte jag heller förrens idag haha ;p

Börjar känna mig lite sömnig men jag förstår inte ritkgit hur eftersom jag gick och la mig klockan 22 igår och gick upp lite över tio idag så har ju verkligen fått sova ut kanske behöver mer sömn eller mindre inte vet jag men trött e jag iaf.

ska spela lite kinect också har vi bestämt oss för men vi får väl se hur det blir med det hihi ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

var solar du någonstans?

2011-02-28 @ 07:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0