Vända tillbaka

Tjena hopp :)

Somna som en gris när jag väl kom hem i morse och vakna vid 3 så nu är jag redo för denna helgen, MEN det snöar ute , kom ut från duschen och kollar ut en massa massa snö åhh jag blir så trött, vill ju ha sommar och sol ff !!

Fredags mys idag ska bli så himla skönt och i morron har jag en massa som står på schemat , ska ut till mamma redan på förmiddagen så blir att gå upp tidigt och sen iväg och fixa en massa med henne, ut till Andrés jobb och jobba på eftermiddagen antagligen och där lär vi bli typ hela kvällen. Det är inte lätt att vända tillbaka dygnet på en dag så jag lär va sten död när jag väl är hemma!

Känner att shopping nerven har satts igång lite, känner ett stort köp behov , så ska nog dra med älsklingen till något skojigt ställe också i helgen :)

Vi får la se vad som händer :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0