Wallander

Nu är vi hemma igen, är propp mätt efter all mat vi fick hos mormor men gott var det iallafall :) Skulle egentligen åkt o handlat lite till i morgon men får väl handla några bullar nere i cafeterian istället till frukost så jag klarar mig. Har precis tagit mig ett skönt bad också ibland behövs det helt enkelt, bara koppl av för sig själv en liten stund. Snart är det även Wallander på tv så ska väl kolla på den och sen nanna kudde för fy vad jag är trött .

Hoppas även på fint väder i morgon igen så man kan gå en tripp efter jobb i morn :) Bara längtar till sommaren nu men vem gör inte det ? :)


Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Hjärtat, du kommer alltid finnas i min framtid, även vi är dåliga på att ses .. Men tro mig, DU kommer alltid ha en speciell plats hos mig :) <3

2011-02-20 @ 23:39:06
URL: http://lillsarahbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0