XXXLUTZ i malmö

Lördag idag och jag har sovit som en gud i natt och vakna halv 1 idag så har verkligen fått sova vilket var riktigt härligt :)

Har även varit i Malmö idag på XXXLUTZ och jäklar vad där va många saker, jag blev helt galen haha nej men jag hade kunnat handlat hur mkt som helst men jag kom inte hem mede någonting så närsta gång vi åker dit så lär vi nog handla som satan tror jag när man har pengar och plats till det :):)

Åkte inom City gross för att handla en cola på vägen hem men blir aldrig bara det vi ska ha, handlade en sak till mormor och en servett hållare som jag har tjatat om nu ett tag och lite annat smått o gott och nu har vi revben i ugnen , ska bli så jäkla gott är skit hungrig nu :) till det blir det vitlöksbröd mums :)

Senare ikväll ska vi hämta Andres föräldrar i Höganäs, börjar även känna mig enormt fest sugen, var ju som sagt ett tag sedan jag festa ordentligt, tror det var tjejkvällen senast som det blev PARTY , får se vad vi gör efter vi har hämtat dem, känner jag oss rätt så blir det nog inte fest haha :p

Vi får se vad det blir nu ska jag fortsätta med vår mat ha en bra lördag !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0