Äntligen

Älsklingen kom hem igår så åkte vi hem till Mamma och hälsa på, även till hans föräldrar och sa hej så jag kom ut en lite sväng iallafall vilket va super skönt, blev även mcdonalds till middag för vi kom hem senare än vi trodde vi skulle göra, lite ångest men gott som fan va det :)
Tog mig även ett härligt bad och lite sånt gott !!

Inatt har jag sovit grymt konstigt, har hostat mig igenom natten, ont i halsen o allting o inte förrän på småtimmarna där vid 4 somnade jag gott och tur jag inte skulle upp kl 6 för då hade jag varit helt slut. Hoppas verkligen denna natten blir bättre och inget hostande eller något sånt.

Har nyss duschat och ska strax börja göra mig klar och sen köra hem till Sarah och fixa mitt hår, äntligen :) hoppas det blir braa :)

Dags att öka tempot lite så ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0