Dagen med stort D

Ja just det idag är det dagen med det stora D och än så länge har allting flötit på som det ska, jag har tvättat klart för idag även om det var sjukt segt i morse o komma upp eftersom jag ännu en kväll inte kunde sova, förstår inte det så fort jag kommer ner i sängen så blir jag mega pigg och bara vänder o vrider på mig , har nog inte lyckats somna innan 1 någon natt nu på hur länge som helst och det suger lite!

Ska snart göra ve mig och diska upp från middagen igår och sen bege mig ut för att hitta en present till sarisen, eller ja jag vet ju vad jag ska köpa så slipper springa runt som en dåre :p

Så ser min dag ut än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0