Detta suger!!!!!

Måste bara säga att detta suger fett mycket, ända sedan jag tog tjänstledig så har jag jobbat som en dåre eller ja rätt mycket iaf och fått planera in när jag skulle varit ledig och allt sånt dära men nu står allting still. Har iallafall fått en dag till i nästa vecka men nu är det denna veckan och jag vill jobba. suger riktigt rejält att bara sitta hemma och ruttna. Gjorde det igår och det var skit najs ett tag men sen blev jag extremt rastlös och idag ja då har jag haft rocky iallafall, varit ute på en lång promenad med honom , lekt, lagat mat och suttit lite vid datan. Nu har han åkt hem och jag fick träffa sarah och hennes mamma så fick någon att snacka med en lite stund men nu sitter man här själv igen och är rastlös som bara den. Jag vill göra någonting. som tur är kommer älsklingen snart hem, kanske kan dra med han på någonting roligt ? :)

I morgon har jag iallafall dagen planerad, ska träffa sarah och fixa till mitt hår, hoppas det blir bra =) och på torsdag ska jag jobba, ÄNTLIGEN!!

Men sen är det helg och då måste det hända någonting annars lär jag gå i taket eller något sånt dära haha..

Usch nej detta är inget kul, kanske inte ska ha tjänstledigt något mer utan gå tillbaka till mitt eget jobb fast att jag inte vill det, även om det bara är 4 timmar på morgonen så kommer man iallafall iväg och gör någonting och man tjänar sina pengar som man ska. Får nog ta mig en funderare ganska så kvickt.

Aah ska inte sitta här o klaga mer ville bara skriva av mig, ska ta fram dammsugaren nu och göra lite nytta :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0