en timme kvar

Igår jobbade jag som sagt från 06.45-21.45 och var helt slut efter den dagen. Morgonen börja mindre bra när man väl kom ut från lägenheten och såg att det var snö, inte mycket men iaf skulle även skrapa rutorna vilket knappt gick eftersom allt satt som sten så stod säkert där ute i 10 minuter och jag börja känna att klockan bara tickade på, är ju van nu vid att inte behöva skrapa rutorna och sånt skit och då har det bara varit att sätta sig i bilen och köra liksom men allt tog längre tid och jag var lite sen men det gjorde inget eftersom alla andra också var det haha :p

Hade en kanon bra förmiddag på första avdelningen, lugnt och skönt och när jag kom in på andra avdelningen var det samma sak där, så även om man jobba länge så blev det inte allt för jobbigt iallafall.

Kan ju säga att när jag väl sluta och kom ut från sjukhuset, första gången på hela dagen så var det riktigt skönt. piggna till ordentligt så tror nästa gång det blir så här måste jag gå ut och ta lite luft för att orka .

Kom hem och somna gott iallafall och diag är Andre ledig eftersom vi ska iväg om en timme och kolla på lägenheten :) Hoppas att den är fiin nu , hoppas, hoppas , hoppas :):) Dock var den inte riktigt som jag tänkt mig runt om, balkong och jag hade hellre velat ha uteplats men nära till stan och nära till jobb och ja nära till mycket så man ska väl inte klaga så mycket haha :p

Har även hunnit med att vara på city gross och stor handla, behövdes verkligen ska jag säga så har precis ätit två mackor med jordgubbs sylt på, en apelsin och lite mariekex som jag har fastnat för haha så är mätt i magen men känner att jag börja bli lite nervös :p

Ja usch skriver mer ikväll om jag hinner om hur det gick emd lägenheten :)

Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0