Fredag

Godmorgon haha, gick faktiskt upp för en timme sen typ skönt var det o bara sova o ligga o dra sig hur länge som helst, måste ju ändå vända på dygnet så gott jag kan liksom eftersom jag ska jobba natt i morgon så skada ingen precis :) Men börjar ångra mig att jag tog den där natten, men man vet ju aldrig vad som händer om man får något eller ej så kan inte säga så mkt om det nu precis.

nästa helg ska jag iallafall vara ledig det har jag bestämmt, har jobbat två helger i rad nu och det är lite tråkigt faktiskt.

Snart hem till Mamma och ta min post och lite sånt där också annars blir det nog en lugn fredag känns det som :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

de är så skönt att bara ligga i sängen en stund innan man går upp(;

2011-01-28 @ 15:56:45
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0