Ge mig större , tack !

Idag har varit en riktigt fixar dag, ja igår också då vi började plocka bort skrivbordet som vi ändå aldrig sitter vid plus motions cyklen som ska säljas, börjar bli fullt i förådet nu också, AAAHH tyder på att vi behöver flytta tror jag :P Känns just nu som vi bor i en gaderob typ, bara en massa förvaring nu eftersom vi var på IKEA innan idag och köpte en ny malm byrå, en dubbel denna gången också så nu står där två stycken på raken här, stort blev det i rummet, kläderna får plats och vi är nöjda så det är ju huvudsaken :) Ville få upp lite i köket också som vi köpte men då hade vi inga skruvar så får vänta snällt tills i morgon helt enkelt :)

Fint är här iallafall nu men skulle verkligen vilja ha något större, snart!! Får hålla koll typ varje dag eller något och se om det händer något, det bästa hade varit med ett hus men det får vänta :):)

Har känts som Måndag hela dagen så har varit en aning förvirrad, lite mer än vanligt då alltså :p
Längtar till Tisdag också då jag ska träffa Sarah, var länge sen man såg den tjejen så det ska bli kul, saknade henne en aning på nyår faktiskt :( :)

Just nu sitter jag här med hörlurarna på huvudet och lyssnar på musik, Älskling sitter och spelar så tvn är upptagen men det gör mig inte ett smack faktiskt. har dessutom lagt ut mina j*la kläder på tradera försvinner dem inte där så får jag väl kasta dem för dem lär ju knappast gå på mig igen :(

Ajja, nu ska jag surfa vidare lite innan det är dags för sängen eftersom vi ska tvätta i morgon, blö !!

Ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0