Helgen

Då var helgen över och jag har jobbat mig igenom denna precis som jag ska göra nästa. I fredags var vi iallafall och solade ju kom innan för dörren och sen var det bestämt att vi skulle bowla med sara och hansson, slängde mig i duschen och gjorde mig klar lagom tills dem var här.
Bowlingen gick mindre bra men roligt var det iallafall :)
Lördags var jag så shopping sugen så åkte ut på center syd och köpte mig en mysig tjocktröja så nu är jag lite nöjd iallafall. Käkade även god kinamat och sen vilade jag och sen stack jag till jobb, så såg ungefär söndagen ut också. Inte så värst roligt men så blir det ibland.

Idag har jag och älsklingen 1 och ett halvt år, tiden går fort va?? :) haha.. Ja den gör ju det, ska äta ute idag ahr vi bestämt men inget mer än så , känner mig seg som sören men det brukar man göra när man jobbat natt.


Måste iaf göra mig klar nu för nu ska jag iväg och träffa Josefin som jag inte sett på en evighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0