Helsingborgs hem ..

Ser man på , när man precis suttit och funderat på om man ska ta och köpa sig en lägenhet så ringer dem från helsingborgs hem och då ska vi på visning på torsdag, hoppas verkligen att det är någonting. Det ska till och med ligga på bottenplan så hoppas det är uteplats för det gör det hela mkt bättre. JA vi får se på torsdag helt enkelt :):)

Låg och snoza liiite för länge också, tryckte av och tryckte av och rätt som det var hade jag fått sms av jobb, upp leta upp kalendern och sen ringa fick en dag i morgon så i morgon jobbar jag från 06.45-21.45 , skojjigt eller hur?? Haha neej inte direkt men så får det bli ibland bara lite synd att det inte är samma avdelning men skit i det, pengarna behövs iallafall :)

Bra börjab på morgonen, sitter och trycker i mig chips men det är gott så jag ska äta några till och kolla DH :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0