Inga roliga människor

Är lagom seg idag, jobbade natt till idag ju så därför sov jag ända till halv 5 sköönt som attans. Börjar bli förkyld också kände jag redan i natt när näsan började rinna och kände mig allmänt rung i huvudet så kan bero på det också att jag är så seg som jag är , ska sitta här en timme till och sen bege mig till jobb :( tråkigt nog är det inga roliga människor jag ska jobba med på hela helgen och det suger ju lite men skit i det, det får fungera ändå helt enkelt!
Tur det kommer lite glada människor på morgonen :)

Hoppas att jag mår lite bättre i morn så jag orkar med en natt till!!

Ska ha lite mys med min älskling nu innan det är dags att gå. så ha en trevlig helg !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0