J*la bakning

Jag skulle ju baka, gick dock inte så värst bra. Plocka fram allting och jag visste vi hade jäst hemma men den hade visst blivit gammal så var bara att plocka in allting igen och sen skulle man visst inte ha kesella utan keso, AHhhh trötta mig haha, kanske e rätt bra att kolla receptet ordentligt innan man sätter fart. Jag åkte iallafall till Lidel och köpte hem en massa som jag behövde plus lite till.
Kom hem och slängde ihop degen men helt pltösligt räckte visst inte mjölet, gud detta är nog inte min dag haha :(
det står iallafall och jäser nu så jag hoppas att det blir bra ändån, detta var egentligen bara en lite test för att se om jag kunde eftersom min älskling snart fyller 25 så hade jag tänkt baka istället för att köpa allt, blir billigare och förhoppningsvis godare plus att det är rätt kul att stå i köket o hålla på en massa :)
Så förhoppningsvis så blir det kanon bra nästa gång :)

Nu ska jag bara vänta en kvart till sen har det nog blivit klar och sen ska det bara in i ugnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0