Middag hos mormor

Vaknade av att det var väldigt mkt snö ute nu igen, tog på mig och gick ut med Rocky, körde värsta traktorn ute på cykelvägen och ploga i mega fart så det var bara att gå ut o ställa sig mitt ute i all snö, idioter! Det är en cykelbanan bör man inte köra lite saktare då när där finns, barn, hundar, katter människor o allt annat liksom.

Gick sedan hem till Dansk och hälsa på , stanna där ett tag och sen kom Sarah och hämta upp oss, åkte till konditoriet och köpte budapest bakelse till os alla tre plus en biskvi till mig GOTTE :) Var dock för mkt grädde så fick lite ont i magen men det är de helt klart värt!

Nu har sarah och rocky precis kört härifrån och jag ska bara skriva klart detta och sen bege mig in i duschen för sen är det middag hemma hos Mormor som gäller :)

Försöka vara vaken så länge det går idag så jag kan sova minst till 14 i morgon. Just nu känner jag inte alls för att jobba natt hela helgen men så är det ibland bara till att gå dit och se glad ut helt enkelt!

Ha en bra Onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0