Riktigt bra kväll

Middagen hos mormor är över, fick super god mat, förätt med lax , sallad och någon röra till det, huvudrätt oxfile och fläskfile med klyftpotatis och brunsås och till efterätt var det citronformage och frukt skiit gott åt så jag höll på att spricka :) Tryckte även i mig lite choklad efteråt bara för det såg så gott ut och då kläcker mamma ur sig vi ska äta kakor snart, JAHA nog snällt att dem sa något haha så var bara att trycka i sig två kakor och sen fick det inte plats mer :)

Var en skit trevlig kväll faktiskt :):) kom hem för en timme sen och nu sitter jag här as trött och vill bara sova men får vänta liiite till så jag inte vaknar klockan 10 o e jätte pigg i morn fast det tror jag inte kommer hända ändå :P

Tomt som sören är här hemma också nu när lille Rocky har åkt hem , lite tråkigt är det faktiskt . Kanske dags att köpa en egen hund snart , käns nöstan som det MEN det är ändå inte lille Rocky o han är ju liksom bäst :P

Jag och mina funderingar haha men så är det ibland , låt det gå någon dag till så har jag vant mig vid att här e tomt :)

Nej, tvätta bort sminket och borsta gaddarna och krypa ner i sängen, JAJAMEN :):)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0