Så var denna dagen över

Har haft en skit bra dag med Sarah, åkte hem till henne o satt o snacka lite och sen blev det ner till stan en runda och sen till biltema och sen lämnade hon av mig :):) Och i morgon får jag träffa henne igen , GÖTT :) I morgon är det även middag hemma hos mormor och rocky ska åka hem :( buhu.

Åh jag hade behövt jobba lite känner jag, har blivit lite slö utav att bara gå hemma nu men snart är det igång, torsdag klockan 21 00 och då kommer det nog kännas tvärt om tror jag för det gör det alltid :p


Nu ska vi iallafall hålla lite kväll, kolla lite tv och äta gott och blandat som älskling köpte till mig, gotte :):)

Ha en skönt kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0