Självförtroendet är på topp!

Idag har jag bara tittat mig i speglen typ 100 gånger fler än vad jag brukar haha :P Va hos Sarah igår ju och fixa mitt hår, blev super duper bra fast min rumpa inte levde efter alla dem timmarna och det gjorde nog inte hennes rygg heller eftersom hon stod upp. Fruktansvärt drygt och jag sa till dig sarah jag aldrig mer skulle be dig om detta men jag ljög nog, förlåt ! Eftersom det blev såå bra så lär jag nog fråga igen men det lär dröja haha :)

Härligt det är att vara super nöjd, idag har jag även jobbat, kom dit i morse halv 7 som vanligt när man jobbar en A tur men där stod inte Helena på tavlan , antagligen har dem bokat in dubbelt och så kan det gå ibland men jag fick ju jobba ändån, vara lite extra hjälp och har lärt mig saker som jag inte hade så mkt koll på innan, har tex lagt om tre sår idag , två bra och ett mindre bra :) Är stolt över mig själv som klara det så bra faktiskt, kul!

Har landat i soffan här hemma nu, tvn är på och cocacolan står framför mig, skönt att bara kunna sitta ner och slappna av ett tag, ska alldeles strax börja på maten så den är klar när älsklingen kommer hem från jubb. Efter blir det solning och lite sånt tjafs :) I LIKE!

Måste även till SATS snart, har sagt det 1 miljon gånger snart men nu får jag nog ta tag i kragen och släpa mig dit får väl även släpa med min chef på städjobbet som inte heller har varit där sen sist vi tränade, typ i december eller något sånt där HAHA , dålig stil !

Livet rullar på och jag är så fruktansvärt glad över hur bra allting går just nu , en härlig känsla när man bara känner att självförtroendet är på topp :)

Nej maten var det ja , ciaoo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0