Till salu

Nyårsafton var nog det lugnaste jag varit med om på väldigt väldigt länge vilket var super skönt, trött på att man ska supa skallen av sig bara för att det är nyår liksom så detta passa mig utmärkt.
Satt hemma hos Andrés föräldrar med Fredde och Louise , fick super god mat, spela lite wii och drack lite :) Sega till oss ordentligt vid 2 så då tog vi på oss och gick hem, skönt faktiskt fast att det blåste . Somna gott och vakna upp idag och mådde utmärkt plus att det var sol ute och snön höll på att töa bort :)

Har varit och hämtat min bil också eftersom jag körde bort igår och nu håller vi på och fixa en massa här hemma, slängt ut en massa i förådet och sen är det en del som ska ut på blocket, bla en motionscykel, en tvätt maskin och lite Lee och fornarina jeans som jag inte får på mig längre. Så är det någon som känner redan nu att dem är intresserade så hojta till TACK :):)

Får ta och hjälpa till lite här nu :) Ska även lägga över alla bilder från kameran på datan idag så det lär nog dyka upp lite nytt här nu, känns lite tråkigt med samma bilder hela tiden !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0