Tvätt

Godmorgon!

Är i full gång med tvätten, sjlvklart fungerar inte vår torktumlare som hör till våra tvättmaskiner så tog en annan hoppas ju verkligen inte att det är någon som börjat tvätta där just nu, ska snart ut en tredje runda så lär ju märka det då .
Ska ner i stan idag också, andre ska lämna in sin telefon och jag ska kolla lite saker :) sen får vi väl se vad som händer resten utav dagen.

I morgon Tisdag ska jag ju då träffa Sarah :):)
Onsdag är det middag hos mormor på kvällen
Torsdag ska jag soooova, träffa Josefin och sen börjar jag jobba 21.00 och slutar söndag 07.00 PUH! Gott att jobba natt iallafall då man tjänar lite mer faktiskt, tråkigt att det är över helgen men så är det iband, ledig måndag iallafall har jag bestämt och sen har jag en natt till sen är det rätt lugnt som det ser ut nu men man vet aldrig, missa en massa idag eftersom jag stod i tvättstugan när jag fick sms från jobb, gäller liksom att vara snabb så man är först till o tacka ja till det man vill ha, hann inte denna gången men fick 1 dag iallafall och som tur är vet jag att det kommer fler :)

Nej ut i tvättestugan nu Tjjaaa :)

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-04 @ 01:45:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0