Varför drömmer man drömmar

Godmorgon, har precis tagit mig en skön dusch vilket behövdes och ska strax göra ve mig och åka ut till mamma och jonny men först vill jag berätta något hemskt som jag drömde i natt.

Drömde att lilla Rocky var dålig, han hade fått någonting i hjärnan som gjorde att han inte mådde bra. Jag hade träffat Sarahs föredetta ute som sa till mig - Du vet att Sarah ska avliva Rocky?!

Jag skrek Neeeej rakt ut och fick panik och försökte få tag på Sarah men det var för sent hon ringde mig och sa att nu är allt över. Jag hade ingen aning om att det var så illa och jag blev så ledsen och jag vaknar av att tårarna bara rinner och även nu när jag är klar i huvudet och vet att det inte är sant så sitter gråten i halsen. Alla som känner mig vet vad den lilla hunden betyder för mig !

Vaknade säkert 3 gånger för att skicka sms till Sarah o fråga om det var sant, men då var klockan mitt i natten så det gick ju inte.

Usch kan undra ibland varför man drömmer sådana här drömmar, har varit rörigt i huvudet hela natten känns det som, drömt en massa konstigt. Tror att det är en massa tankar under dagen som gör att det kör ihopa sig på natten något i den stilen iallafall..

Hoppas att denna natten blir bättre och inga hemska drömmar tack :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla snäckan , han mår så braa ! Ingen fara med honom, hade han blivit sjuk hade jag berättat så du hade fått träffa han självklart först ! .. Drömmar e konstiga. Men han hälsar :)

2011-01-09 @ 16:20:03
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0