Världens bästa hund

Igår så hämtade vi världens bästa hund, lille Rocky :) Sarah är fan bäst som låter mig ha honom så här bara , Tack till dig :)
Kollade Alice i underlandet igår, en skit bra film faktiskt, synd bara att jag inte såg den på bio i 3D det hade varit fett häftigt faktiskt men men det kommer väl fler filmer :)

Vaknade av en blöt nos i huvudet i morse men då var klockan typ mitt i natten tror jag så somnade om och det gjorde Rocky också sidan om mig, Mys :)
Vaknade igen vid 10 att han ville kela en MASSA, det bästa sättet man kan vakna på faktiskt att en sån lite goding kommer och kelar hihi , gick upp och gick ut med honom iallafall och nu har jag precis tagit mig en dusch. Håller även på att fixa lite käk så jag är mätt i magen innan jag ska hem till Sarah och snacka massa skit.

Rocky stannar en natt till , MYS MYS MYS :):)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0