24/7

Det regnar o det regnar.. tradit värre alltså kan ju undra när det ska sluta och vara sol som det ska vara när det är sommar ?!
I idag har vi varit iväg med mormor på både elgiganten och toys r us och sen fick hon följa med hit och kolla hur vi har fått det, fint tyckte hon :) körde henne hem efter lite fika och sen körde vi vidare ut till mamma och jonny , busa lite med min katt och klia henne under hakan och snacka med mamma och jonny om allt möjligt. körde vidare till maxi och handlade lite och sen hem och göra mat skötn att ha det gjort faktiskt !
ska fixa en massa här hemma strax också som behövs innan det är dags att krypa ner under täcket i en red bäddad säng, finns inget bättre :) Jobb i morgonbitti och efter det ska jag till kiropraktikorn och sen ska vi ner i stan för diverse ärenden ;)
Och idag har jag och André 2 år också fast det fira vi igår istället med lite god mat , film , mys m.m :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0