6 dagar kvar!

Närmar sig kväll och det blir soffläge med lite gott och cola perfekt avslut på denna helgen!
I morgon ska vi upp tidigt , ner till stan o fixa lite saker och sen ska jag jobba mellan 13.30 och 21.30 hade hellre varit hemma med André nu när han har semester men sånt är livet.
Veckorna lär gå jäkligt fort nu känns det som när jag kollar igenom min kalender iaf sen om verkligheten är densamme återstår att se men samtidigt som jag hoppas på det för jag vill på semester så hoppas jag ändå inte för då står jag här igen och ska jaga jobb som aldrig förr, det tar på krafterna men det brukar gå jäkligt bra faktiskt så är inte så skeptisk till det ändå!
Om 6 dagar ska Sarah & Martins lille pojk titta ut men jag hoppas det blir tidigare, är nyfiken på vem han är och vill lära känna ett nytt liv och då kan ni ju bara tänka på hur dem två har det varje dag där hemma :)
Som tur är så har jag nära till sjukan om jag skulle vara hemma och jobbar jag så är det bara 4 våningar ner jag ska :)
Blir ju lite nervös bara jag tänker på det hihi men som tur är så är det något väldigt,väldigt bra :)
Och på tal om något helt annat så har jag nog fått dille på biskvier, såg att där låg några i kylen på jobb och samma kväll åkte jag och handla egna och nu sitter jag här IGEN och är mega sugen , det är ju såå gott men dock inte lika nyttigt men det skiter jag i nu som ni kanske redan har förstått så höll det inte så länge att äta nyttigt alltid, det är tråkigt och jag älskar mat så därför är det inte så lätt så jag har bestämt mig att efter sommaren så ska jag inta ett gym istället och försöka få ordning på allt och framför allt få sig lite muskler samt träna upp min rygg så jag ser faktiskt fram emot det.
Men tills dess ska jag njuta av varenda sak jag stoppar i munnen framför allt beskvier !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0