Återbesök

Har sovit som en stock hela natten och att vakna till att regnet smattrar på fönstret är bara för härligt så jag somna självklart om någon timme till :)

Igår kväll kollade vi på Black Swan och den var verkligen skit bra, lite äcklig då och då haha men kanske bara jag som är lite lätt skrämd hahha ;p Rekomenderar er att se den iallafall !

Ska snart gå och göra mig klar för att sedan gå bort till Kiropraktikorn idag också, uuuue e lite nervös faktiskt mest för att jag är rädd att det ska göra svin ont :s så vi får väl se hur det går.

Sen är det ju jobb som gäller ända till 21.30 och sen börjar man ju 06.45 i morgonbitti HÄRLIGT när man får lov att sova de timmar man ska , HA !

Hörs när vi hörs !
:)




Kommentarer
Postat av: william

vill se den:D



Vad tycker du om mina Frosseri bilder:D?

2011-07-11 @ 12:40:06
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: william

vill se den:D



Vad tycker du om mina Frosseri bilder:D?

2011-07-11 @ 12:40:06
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0