Bättre helg kunde jag inte haft!

Igår gick jag och André ut och käka, vi hade tänkt oss helsing först för deras mat lockade mest men där var fullt på uteserveringen och ute ville vi ju sitta så vi gick vidare och checka in Harrys men ingen mat där som locka så vi hamna på kära gamla Steakhouse :) Blev planka med fläskfilé och det var verkligen super gott och mätta blev vi som bara den. Efteråt gick vi till Stinsen också ett gammalt ställe där man alltid har hängt på så där trivs jag iaf haha :p blev några cider och öl där och sen beslöt vi oss för att gå hem och fyfan vad jag fick ont i min mage på vägen hem så det var nog ett bra val vi gjorde där.



Somnade gott och gick upp i morse och körde ut till mina föräldrar för att köra dem till Sturup och sen blev det Svedala på vägen hem samt lite andra ställen sen var det bara o lämna deras bil och snacka lite med mormor och min kise och sen körde vi hem :) Har precis fått i oss lite middag och ska strax cykla hem till Andrés föräldrar och hälsa på. :)


En väldigt mysig och bra kväll igår och en välidgt bra dag idag så bättre helg kunde jag inte haft !



Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Den som víll díg något, kommer tíll díg. Den som bryr síg om díg, hör av síg tíll díg.
Den som saknar díg, tänker på díg. Den som víll dítt bästa, rådgíver díg.
Den som brínner för díg, fínns alltíd där för díg. Den som älskar díg, lämnar aldríg díg! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆★☆
Den här texten stämmer så jäkla bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0