Bokat och klart :)

Då är vår resa bokad, två veckor i Turkiet i september blir det :) såå härligt.
Börjar till och med bli pirrigt redan nu men sån är jag haha kan ju bara undra hur det kommer va dagen innan och samma dag herregud jaja det problemet tar vi sen :)


Så längesen jag flög nu så vet knappt om jag tycker om det eller ej men jag vet att jag inte gillar när man lyfter o landar och jag sitter still i min stol inte ens ett toa besök gör jag för tänk om det skulle hända något när jag sitter där själv o kissar  så nej bättre att sitta still.
Ingen redbull och ingen cider innan iaf haha ;) får se om jag håller det ska ju ändå åka hemm ifrån vid halv 5 på morgonen iiih tidigt :s


jaja detta kommer bli så jävla skönt att bara få komma iväg, koppla av och bara få vara.


Detta var på tiden med en semester kan jag ju lova :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0