En paus!

Har precis slått mig ner i soffan för en liten vilo paus, har spenderat dagen på jobb och efter det var det raka vägen till kiropraktikorn vilket behvödes för nu känns min rygg super bra igen :) snart så är den nog helt okej igen Wiho ! :)
Har suttit i telefonkö i en evighet till Folksam och nu är papperna fixade inför semestern och så fort André kommer innaför dörren så ska vi ner i stan och betala vår resa och dåå lovar jag er att det kommer kännas ännu bättre. Skulle egentligen till polisen också och fixa mig ett pas men vetifan om jag inte ska vänta till Torsdag eftersom dem då också har öppet till 18.00 mmja vi får se vad jag pallar känner mig duktigt sleten om jag får säga mitt fast jag sov som en gud i natt , jaja det blir väl bättre i morn hoppas jag :)
Ska ta och göra mig klar så jag är redo för att sticka sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0